ویدیو

درمان سردی رحم توسط دکتر خیراندیش و روازاده

درمان سردی رحم توسط دکتر خیراندیش و روازاده

درمان سردی رحم

ابتدا ویدیوی درمان سردی رحم از منظر دکتر خیراندیش و سپس توصیه های دکتر روازاده را پیرامون همین موضوع خواهیم دید  و در انتها توصیه هایی پیرامون بیماری های زنان خواهیم داشت .

درمان سردی رحم در طب سنتی - دکتر خیراندیش

دکتر خیراندیش در این ویدیو چه میگوید :

همین سردی موجود در رحم که موجب خون ریزی و درد در زنان در هنگام زمان قاعدگی میشه، ‌اگر ادامه پیدا کرد موجب سردی تخمدان میشود و ناباروری میده. خوراک گرمی میدیم تا رحم گرم بشه، بارور میشه اوج سردی رحم، ناراحتی از همبستری است. رازیانه بدیم درست میشه. سقف مصرف رازیانه چقدره؟ این قدری که سینه پر بشه، سینه پر شد گونه هم پر بشه، صورتت هم پر میشه یعنی چین و چروک و افتادگی گونه درمان میشه، گونه که پر شد یعنی بدن نشاط پیدا کرده است، این سقف مصرف است، بعضی ها دو ماه بعضی ها چهار تا شش ماه به این درمان میرسند.

چنانچه با خوراک گرمی که دکتر خیراندیش در صبحت هایشان بیان میکنند آشنایی ندارید، پیشنهاد میکنیم به مقاله  ” مزاج خوراکی ها ” مراجعه کنید . در این مقاله مزاج انواع گوشت، انواع میوه، سبزیجات، غلات و … به تفکیک و از همه مهم تر مصلحات آن خوراکی ها آمده است .

درمان تکمیلی :

در طب سنتی معجونی به نام معجون تقویت تخمدان وجود دارد که بسیاری از مشکلات رحمی را درمان میکند . جهت آشنایی با این معجون به ” معجون تقویت تخمدان ” مراجعه کنید .

دسته بندی محصولات

توضیحات دکتر خیراندیش را در مورد درمان سردی رحم ببینید :

محصولات برای درمان سردی رحم

تمامی محصولاتی که در این کلیپ توسط دکتر خیراندیش، برای درمان سردی رحم توصیه شده را می توانید به صورت مستقیم و با بهترین کیفیت و کاملا ارگانیک از مجموعه “ارگانیک‌شو” خریداری کنید.

توجه : این وب سایت هیچ ارتباطی به دکتر خیراندیش و دکتر روازاده ندارد و به صورت مستقل عمل میکند .

درمان سردی رحم در طب سنتی - دکتر روازاده

دکتر روزاده در این ویدیو چه میگوید :

بیشترین توصیه دکتر روازاده، پیرامون عدم گرفتن دوش در ایام قاعده گی میباشد. همچنین  به صورت کامل علت این نظر خود را شرح میدهند.

توضیحات دکتر روازده درباره سردی رحم

مقاله بسیار کاملی پیرامون تخمدان پلی کیستیک و راه‌های درمان آن نگاشته شده است . سازوکار تخمدان پلی کیستیک، علائم تنبلی تخمدان، دلایل ابتلا به تنبلی تخمدان، عوارض تنبلی تخمدان و پلی کیستیک و راه‌های درمان خانگی تنبلی تخمدان در این مقاله شرح داده شده است .

چنانچه تمایل دارید میتوانید به مقاله ” تخمدان پلی کیستیک چیست ” مراجعه کنید.

چنانچه مشکل قاعدگی و همچنین پریودی نامنظم دارید میتوانید توضیحات دکتر خیراندیش را پیرامون این موضوع که با عنوان ” باز شدن قاعدگی دکتر خیراندیش ” منتشر شده است، ببینید.

سردی رحم و سبک زندگی

بیماری‌های زنان از دیدگاه مزاج شناسی

خارج شدن از حالت مزاجی متعادل باعث اختلال در عملکرد اندام‌های بدن می‌شود. در این حالت اصطلاحاً می‌گوییم که آن اندام دچار سوءمزاج شده است. چنین اختلالی می‌تواند روی تمام بدن اثر گذاشته و موجب بروز بیماری شود.

سوءمزاج گرم رحم

گرمی بیش از حد رحم موجب از بین رفتن اسپرم مرد در بدن زن می‌شود. پس می‌توان گفت که گرمی تخمدان و رحم یکی از علل ناباروری در زنان است. سوءمزاج گرم رحم می‌تواند باعث افزایش موهای زائد در ناحیه تناسلی زنان نیز شود.

سوءمزاج سرد رحم

سردی بیش از حد رحم باعث تنگ شدن رگ‌های خونرسان در اطراف رحم می‌شود. همچنین در اثر تنگی لوله رحم امکان رسیدن اسپرم به رحم دشوار می‌شود. سوءمزاج سرد رحم می‌تواند موجب ناباروری، قطع قاعدگی و فاصله طولانی میان دو قاعدگی شود.

سوءمزاج مرطوب رحم

رطوبت بیش از حد رحم، قدرت نگهدارندگی آن را کم می‌کند. یعنی رحم توانایی نگهداشتن اسپرم یا جنین را ندارد. این امر می‌تواند باعث سقط جنین در اوایل بارداری شود. سوءمزاج مرطوب رحم باعث ترشحات دائمی از رحم می‌شود.

سوءمزاج خشک رحم

خشکی رحم می‌تواند باعث بی‌تحرکی اسپرم و نرسیدن آن به تخمک شود. همچنین در صورت تشکیل نطفه، به دلیل نرسیدن مواد غذایی، احتمال سقط جنین افزایش می‌یابد. سوءمزاج خشک رحم می‌تواند باعث قطع قاعدگی در زنان شود.

سو مزاج گرم رحم چه علائمی دارد ؟

خون عادت ماهیانه بسیار کم و همچنین نبض تند میزند.

بدن لاغر اندام و لب های خشک و همچنین زردی رنگ صورت

خون عادت ماهیانه به شدت غلیظ و رنگ آن سرخی رو به سیاهی میباشد . در هنگام خروج خون احساس گرمی و سوزش زیادی حس خواهد شد.

چنانچه گرمی رحم به سایر نقاط بدن منتقل شده باشد، ادرار پررنگ و گرمی ملمس و …

عوارض مزاج گرم رحم

این رحم قادر به نگهداری نطفه نخواهد بود.

توصیه های درمانی برای رحم با مزاج گرم

استفاده از رطوبت بخش ها برای رفع عارضه خشکی به وجود آمده

چنانچه مزاج شما دموی میباشد ، باید حتما عمل حجامت و یا فصد انجام شود . برای آشنایی بیشتر با این خلط و خوراکی های مفید و مضر به مقاله ” مزاج دم ” مراجعه کنید. چنانچه نمیدانید مزاج شما چیست ، به صفحه ” آموزش مزاج شناسی توسط دکتر خیراندیش ” مراجعه کنید.

چنانچه مزاج شما صفرا میباشد ، باید از خوراکی هایی استفاده کنید که مزاج شما را متعادل کند. برای آشنایی بیشتر با این خلط و خوراکی های مفید و مضر به مقاله ” مزاج صفرا ” مراجعه کنید. چنانچه نمیدانید مزاج شما چیست ، به صفحه ” آموزش مزاج شناسی توسط دکتر خیراندیش ” مراجعه کنید.

سو مزاج سرد رحم چه علائمی دارد ؟

خون عادت ماهیانه به دلیل محبوس ماندن مواد غلیظ ، بسیار رقیق و آبکی و کم رنگ میباشد. همچنین مقدار آن بسیار کم است .

احساس سرما و یخ کردگی در قسمت واژن و کند شدن نبض

سرمای زیاد باعث بسته شدن منافذ پوست شده و همچنین جلوی رویش مو را میگرد . بنابران موهای واژن کم میباشد .

فاصله بین ایام عادات ماهیانه زیاد می شود و ایام پاکی طولانی است . به دلیل رقیق بودن خون ، خونریزی دیر بند می آید .

میل جنسی کاهش پیدا میکند و کسالت و سستی رحم از دیگر عوارض آن است .

چنانچه سردی به تمام بدن منتقل شده باشد، ادرار کم رنگ و زیاد خواهد بود.

عوارض مزاج سرد رحم

نازایی و بند آمدن خون حیض

توصیه های درمانی برای رحم با مزاج سرد

استفاده از گرم کننده ها و خشک کننده ها و همچنین بادکش گرم میتواند مفید باشد .

چنانچه مزاج شما سودا میباشد ، باید حتما جهت تعدیل مزاج قدم بردارید . برای آشنایی بیشتر با این خلط و خوراکی های مفید و مضر به مقاله ” مزاج سودا ” مراجعه کنید. چنانچه نمیدانید مزاج شما چیست ، به صفحه ” آموزش مزاج شناسی توسط دکتر خیراندیش ” مراجعه کنید.

چنانچه مزاج شما بلغم میباشد ، باید حتما جهت تعدیل مزاج قدم بردارید . برای آشنایی بیشتر با این خلط و خوراکی های مفید و مضر به مقاله ” مزاج بلغم ” مراجعه کنید. چنانچه نمیدانید مزاج شما چیست ، به صفحه ” آموزش مزاج شناسی توسط دکتر خیراندیش ” مراجعه کنید.

سو مزاج مرطوب رحم چه علائمی دارد ؟

خروج ترشحات و رطوبات دائمی

به علت ناتوانی رحم در امساک، معمولا زیر ۳ ماه دچار سقط جنین میشوند.

پف کردگی چشم‌ها نیز از سایر علائم آن میباشد.

عوارض مزاج مرطوب رحم

به دلیل مرطوب بودن باعث لیز خورد منی شده و جنین در اوایل بارداری سقط خواهد شد .

توصیه های درمانی برای رحم با مزاج مرطوب

رطوبات اضافی باید با قی و یا اسهال از بدن خارج شود .

از غذاهایی مانند لبنیات و یا میوه‌ها با توجه به مرطوب بودن اجتناب کنید و از گوشت های بریان شده به همراه ادویه جات دارچین و زعفران استفاده کنید.

سو مزاج خشک رحم چه علائمی دارد ؟

خشکی دائم ناحیه واژن و لاغری بدن

وجود خون لخته و سیاه و همچنین قطع قاعدگی و یا خونریزی بسیار کم

عوارض مزاج خشک رحم

قطع عادت ماهانه و عدم بارداری و همچنین سقط جنین در صورت بارداری از عوارض این نوع مزاج رحم میباشد.

توصیه های درمانی برای رحم با مزاج خشک

از غذاهایی که مرطوب زا هستند استفاده کنید . شیر بادام، آش، شربت بنفشه و نیلوفر و مالشعیر طبی جز این غذاها هستند . مدت زمان طولانی در استفاده موثر خواهد بود.

حمام زیاد کنید و ناحیه واژن را با روغن های بنفشه و کدو چرب کنید .

جهت خرید روغن بنفشه خالص و یا خرید روغن کدو میتوانید از طریق وب سایت ارگانیک‌شو اقدام کنید.

مزاج های چهارگانه و ارتباط آن ها با سردی رحم

غلبه صفرا

 علائم آن عبارتند از ترشحات زرد از واژن، زردی صورت، چشم و زبان، عطش دائمی، کاهش اشتها، حالت تهوع، زردی ادرار و مدفوع و احساس سوزن سوزن شدن در بدن. (چنانچه تمایل دارید برای داشتن اطلاعات بیشتر میتوانید به مقاله علائم غلبه مزاج صفرا و راه درمان آن مراجعه کنید)

غلبه سودا

علائم آن عبارتند از ترشحات تیره از واژن، لاغری، تیره شدن چهره، سوزش معده، گرسنگی و سیری کاذب، تیرگی ادرار، گرفتگی عضلات و بی‌خوابی. (چنانچه تمایل دارید برای داشتن اطلاعات بیشتر میتوانید به مقاله علائم غلبه مزاج سودا و راه درمان آن مراجعه کنید)

غلبه بلغم

علائم آن عبارتند از ترشحات سفیدرنگ از واژن، رنگ‌پریدگی پوست بدن، زیاد و لزج بودن آب دهان، کاهش تمرکز، اختلال در هضم و سستی عضلات. (چنانچه تمایل دارید برای داشتن اطلاعات بیشتر میتوانید به مقاله علائم بلغم مزاج صفرا و راه درمان آن مراجعه کنید)

غلبه دم

علائم آن عبارتند از ورم طحال و دستگاه تناسلی، خونریزی مقعد، ورم و نفخ لگن، احساس گرگرفتگی، سرخی چهره و زبان، سرخی ادرار، پر رنگ شدن رگ‌ها، تپش قلب، فشار خون بالا، افزایش غلظت خون، کلسترول بالا، پرخوری، بی‌قراری، خون دماغ شدن و خونریزی لثه. (چنانچه تمایل دارید برای داشتن اطلاعات بیشتر میتوانید به مقاله علائم غلبه مزاج دم و راه درمان آن مراجعه کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *