ویدیو

درمان ناباروری زنان و مردان در طب سنتی | دکتر خیراندیش

درمان ناباروری در طب سنتی توسط دکتر خیراندیش

درمان ناباروری در طب سنتی - دکتر خیراندیش

علت بروز ناباروری در زنان و مردان و درمان آن

دکتر خیراندیش در این ویدیو چه میگوید :

تو حوزه جنسی، ناتوانی مردان شکایات عامشونه چرا چون تو سیستم غذا، ما فاجعه آمیز عمل میکنیم، بچه ای که شما در سن دو سالگی بهش پفک نمکی میدی، بچه رو از اول بهش نخودچی کشمش میدادند نخودچی قوت بخش استخوان و مفاصل و ایجاد کننده توان است، با کشمش میدادند که ترکیب بشه. حکما دستور غذایی ما رو میدن، حکیمانه ترین غذای ما آبگوشته هم کلسیم توشه و هم چربی لطیف دنبه ‌و اب هم داخلش هست. اینا به تدریج آرام آرام در پخت ۴ تا ۶ ساعته محلول میشن و جذب بدن میشه، از زمانی که این دستور غذایی کشیده شد سوسیس کالباس و غذاهای سرد مزاج آمدند. دیگه قوت عمومی نیست، توانایی جنسی اوج توانایی یک تن است. اصلاح تغذیه باید به شکلی پیش بره که تمام این معضلات رو حل کنه.
سفیده ۴۰ عدد تخم مرغ خروس دار رو بگیرید با پودر نخود مخلوط کنید با روغن زیتون و ادویه گرم یک نان درست کنید مثل کوکو سیب‌زمینی مثلاً ، این نان رو هفت قسمت کنید هفت روز بخورید
مصرف نخودآب تو غذاها به عنوان غذای تأکیدی برای باروری مردان و رازیانه و خرما برای باوری زنان

توضیحات دکتر خیراندیش را در مورد درمان ناباروری زنان و مردان ببینید :

محصولات مرتبط :

تمامی محصولاتی که در این کلیپ توسط دکتر خیراندیش، برای درمان ناباروری زنان و مردان توصیه شده را می توانید به صورت مستقیم و با بهترین کیفیت و کاملا ارگانیک از مجموعه “اکسیر حیات” خریداری کنید.

توجه : این وب سایت هیچ ارتباطی به دکتر خیراندیش ندارد و به صورت مستقل عمل میکند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *