ویدیو

درمان چاقی در طب سنتی | دکتر خیراندیش

درمان چاقی در طب سنتی

درمان چاقی در طب سنتی - دکتر خیراندیش

درمان چاقی در طب سنتی

دکتر خیراندیش در این ویدیو چه میگوید :

چند نوع چاقی داریم ؟

چاقی رو به دو نوع تعریف می کنیم : یک نوع چاقی که همراه با استخوان بندی درشت است. یک نوع چاقی که چاقی عضلانی هست ، پف بدن چاقی که همراه با استخوان بندی درشت و با پوست‌های گندمی عروق آشکار. این چاقی گرمه تا حدی میشه کاهش داد درشت اندامه اینا فقط وقتی از تناسب خارج شده باشند رو بایستی تناسب داد.

اگه مثلاً روی شانه‌هاشون درشت هست ولی مثلا شکمشون برآمدگی داره وعظلات دیگرشون درشته اینها فقط با ترک ناهار رژیم ترک ناهار صبحانه خوب بخورند شام مرتب و آرام آرام یه تناسب اندامی برای اینها پدیدمیاد در طول ۴ تا ۶ ماه اینو هم تاکید می‌کنم که هیچ وقت تصمیم‌نگیرید ، چاقی رو سریع لاغر کنید با سرعت که سموم بدنو دفع کنند این عوارض فراوانی داره که این عوارض گاهی قابل علاج نیست. اماچاقی که بیشتر دامنگیر همه است و زیان بخش هست چاقی ناشی از سردی است استخوان بندیها باریکه نازکه ولی چاقی پدید آمده واین دسته چاقی در مردان هست ودر زنان بیشتر هست اندام جنسیشون نسبت به بقیه اندامشون چاق تره

این چاقی ناشی از سردیست اگر بخوان درمان اصولی کنند غذاهاشونو گرم کنند.

غذاهای گرم مزاج موجب چاقی میشه سردیها چاق کننده هستند این یک اختلاف نظر شدیدی هم در این امر بین طب سنتی و طب کلاسیک وجود داره که از همین جاشروع میشه.

گرمی ها لاغر کننده هستند سردیها چاق کننده .همچنان که شما دوغ میخورید صبح میبینین که صورتتون پف کرده است میخورین صورتتون پف کرده همین پف در سراسر بدن عضلات وسلول ها ایجاد میشه و به تدریج زیاد و زیاد تر میشه و همچنان که بر عکس شما بخواین برف رو ذوب کنین نمک رو میریزین توش ذوب میشه شهرداری‌ها تو زمستان میپاشن نمک چون گرمه سردی برف را ذوب می کنه . همینطور نمک و هر جنس گرم و خشکی که بخوریم پف بدن کاهش پیدا میکنه .

حالا رفع چاقی ناشی از سردی که خیلی هم زیاده اول باید اشتها را کاهش داد .برای کاهش اشتها بایستی گرمی خورد خوراک گرمیها رطوبت معده را کاهش می‌دهند و وقتی رطوبت کاهش پیدا کرد اشتها کاهش پیدا میکنه. یک درمان موثر فوری کاهش اشتها خوراک عسل خوراک اسفند یک قاشق مربا خوری شبانگاه با یک لیوان آب و یک وعده غذا ارده با شیره انگور که هم انرژی میده هم قوت میده هم با حجم کم آدم سیر میشه . همین که به تدریج چاقی رو کاهش میده این رژیم همین طور ادامه پیدا کنه . اول اشتها کاهش پیدا میکنه بعد که اشتها کاهش پیدا کرد به تدریج لاغری پدید می‌آید این لاغری لاغری متناسب است هر گاه لاغدی پدید آمد همراه با ضعیفی این خطر هست

توضیحات دکتر خیراندیش در مورد چاقی و راه درمان آنرا ببینید :

محصولات مرتبط :

تمامی محصولاتی که در این کلیپ توسط دکتر خیراندیش، برای درمان درمان چاقی توصیه شده را می توانید به صورت مستقیم و با بهترین کیفیت و کاملا ارگانیک از مجموعه “اکسیر حیات” خریداری کنید.

توجه : این وب سایت هیچ ارتباطی به دکتر خیراندیش ندارد و به صورت مستقل عمل میکند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *