ویدیو

درمان چربی خون و تری گلیسیرید و کلسترول در طب سنتی | دکتر خیراندیش

درمان کلسترول و تری گلیسیرید بالا در طب سنتی توسط دکتر خیراندیش

درمان کلسترول و تری گلیسیرید در طب سنتی - دکتر خیراندیش

در این مقاله ابتدا توضیحات دکتر خیراندیش را خواهید دید و درمانی که ایشان ارائه میکنند. سپس توضیحات تکمیلی درمان چربی خون و تری گلیسیرید در طب سنتی را ارائه خواهیم کرد و در انتها ویدیوی دکتر را میتوانید به صورت کامل مشاهده کنید.

درمان کلسترول و تری گلیسیرید بالا در طب سنتی

دکتر خیراندیش در این ویدیو چه میگوید :

کلسترول، چربی گرمه و تری گلیسیرید چربی سرد

کلسترول با حجامت و مصرف سرکه انگبین درمان میشه، با دو مرتبه حجامت هر ماه یکبار و مصرف سرکه انگبین درمان میشه، اگر سرکه انگبین نبود سرکه شیره هم خوبه یا هر گس مزه دیگری مثل آب گریپ فروت، آب پرتقال و آب نارنج و … درمانش میکنه

تری گلیسرید با خوردن گرمی ها پایین میاد، مثلا اگر روغن دنبه بخورید میاد پایین، روغن حیوانی بخورید میاد پایین، معمولاً دموی ها (علائم و درمان مزاج دموی) هر دو نوع چربیشون بالاست، هم کلسترول و هم تری گلیسیرید.

وب سایت “ارگانیک شو” در حیطه ارائه محصولات ارگانیک و طبیعی فعالیت میکند . میتوانید از همین طریق اقدام به ” خرید سرکه انگبین عسلی ” و ” سرکه طبیعی ” کنید .

توضیحات تکمیلی :

تعریف چربی خون در طب سنتی

بسیاری از مردم در چند سال اخیر به واسطه مصرف نادرست خوراکی‌ها و غذاها دچار این بیماری شده اند. کلسترول بالا و یا در اصطلاح عمومی چربی خون به بیماری میگویند که به واسطه سطوح بالای چربی در خون شکل میگیرد.

کلسترول چربی میباشد که از طریق مواد غذایی وارد بدن میشود و برای بسیاری از فعالیت های روزانه ضروری است .این چربی همچنین توسط کبد در بدن تولید میشود . چنانچه این چربی بیش از نیاز وارد بدن شود ، به مرور زمان این ذرات در رگ ها رسوب کرده و باعث تنگ شدن رگ میشود .

توضیحات تکمیلی :

درمان چربی خون و کلسترول خون در طب سنتی

انجام حجامت عام و مصرف انار به مدت ۴۰ روز توصیه میشود .

استفاده روزانه از دمنوش آویشن و همچینین شربت سرکه انگبین عسلی

قبل از خودن هر وعده غذایی استفاده از سالاد فصل به همراه ۱ قاشق سرکه طبیعی سیب و ۱ قاشق روغن زیتون بسیار مناسب است .

تاثیر ویژه جو دوسر در کاهش کلسترول خون

جو دوسر قدرت ویژه ای در کاهش کلسترول خون دارد . خوردن حدود نصف لیوان متوسط جو دوسر که پس از پخته شدن يک کاسه بزرگ می شود در روز، به سرعت جزء مضر کلسترول خون يعنى LDL را به طور متوسط ۲۰ درصد کاهش می دهد و در مقابل جزء مفيد کلسترول يعنى HDL را در مدت مناسبى در حدود ۱۵ درصد افزايش میدهد. جهت ” خرید جو دوسر ” ارگانیک تولید کشور آلمان میتوانید از طریق وب سایت ارگانیک شو اقدام کنید.

توضیحات تکمیلی :

چه خوراکی هایی برای درمان چربی خون در طب سنتی مناسب و نامناسب است ؟

مصرف مداوم سبزیجات و میوه های تازه

مصرف همزمان چند غذا با مزاج های مختلف را کنار بگذارید

انجام ورزش به صورت مستمر و ادامه دار در درمان چربی خون موثر است . کلسترول بد LDL کاهش و کلسترول خوب HDL افزایش میابد.

استعمال سیگار و دخانیات به شدت در روند درمان خلل ایجاد میکند. دخانیات به دیواره شریان ها آسیب میرساند و باعث شدید شدن تجمع و رسوب چربی و کلسترول میشود.

از انواع روغن جامد و مایع استفاده نکنید . پیشنهاد میشود از روغن کنجد، روغن زرد و یا روغن شحم برای طبخ غذا استفاده کنید.

توضیحات تکمیلی :

خوراکی‌های مناسب برای کاهش کلسترول و چربی خون در طب سنتی :

۱ . غذاهای پرفیبر:

سبوس و بلغور جوی دوسر دارای فیبر محلول است که به کاهش کلسترول بد کمک می‌کند. فیبر محلول، در خوراکی‌های دیگری از جمله جو، لوبیا قرمز، سیب، گلابی و آلو هم یافت می‌شود. سویق گندم و سویق جو محصول ویژه ای است که سرشار از فیبر می باشد.

۲. ماهی تازه:

خوردن ماهی‌های تازه به سلامت قلب کمک می‌کند زیرا ماهی‌های تازه مقدار زیادی امگا ۳ دارند که فشار خون و خطر لخته‌شدن آن را کم می‌کند. دقت نمایید که ماهی های پرورشی و استخری مناسب نیستند و جهت مصرف ماهی از ماهی های دریا و سالم و تازه استفاده نمایید. ضمن اینکه طبع ماهی بسیار سرد می باشد، از خوردن آن در وعده شب شدیداً پرهیز نمایید.

۳. آجیل:

گردو، بادام و مغزهای دیگر می‌توانند کلسترول خون را کاهش دهند. خوردن روزانه یک مشت آجیل شامل بادام، فندق، بادام‌زمینی، گردو و پسته به سلامت قلب کمک می‌کند اما از آجیل‌های شور نباید برای این منظور استفاده کنید.

۴. روغن زیتون:

روغن زیتون حاوی ترکیب قدرتمندی از آنتی‌ اکسیدان‌ها ست که می‌تواند کلسترول بد خون را کاهش دهد. خوردن روزانه ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون فواید بسیاری برای سلامت قلب و عروق دارد. برای افزودن روغن‌زیتون به رژیم غذایی‌تان، به جای سس سالاد از روغن زیتون و سرکه یا آب لیموترش تازه استفاده کنید. خاصیت آنتی‌اکسیدانی روغن‌زیتون فرابکر و بکر از انواع فرآوری شده بیشتر است.

توضیحات تکمیلی :

میوه‌های مناسب برای کاهش کلسترول و چربی خون در طب سنتی :

۱ . کلم بروکلی :

افزودن کلم بروکلی به رژیم غذایی میزان کلسترول LDL در خون را حدود 6 درصد کاهش می دهد. فیبر موجود در کلم بروکلی با اتصال به اسیدهای صفراوی در دستگاه گوارش و دفع آن از بدن کلسترول را کاهش می دهد.

۲. زنجبیل تازه :

زنجبیل بهترین راه حل برای بهبود گردش خون و سلامت قلب است. زنجبیل سرشار از آنزیم های خوب و چربی طبیعی است که سطح کلسترول بد بدن را کاهش می دهد.

۳. لیمو :

طبق جدیدترین تحقیقات آب لیمو به کاهش سطح کلسترول و بهبود سلامت قلب و عروق کمک می کند. این فواید تا حد زیادی به دلیل مقادیر بالای فلاونوئیدها و ویتامین C موجود در لیمو است.
مصرف آبلیمو همراه با عسل و سیر تاثیر آن را دو چندان می کند. بیماران مبتلا به هیپرلیپیدمی با مصرف روزانه عسل و سیر می توانند میزان کلسترول LDL و فشار خون خود را کاهش دهند.

۴. سیر :

مطالعات نشان می دهند که سیر باعث کاهش فشار خون در افراد مبتلا به فشار خون بالا می شود و می تواند به کاهش کلسترول LDL کمک کند. عصاره سیر به دلیل خاصیت ضد التهابی می تواند سطح تری گلیسیرید را کاهش دهد.

توضیحات دکتر خیراندیش را در مورد بالا بودن کلسترول و تری گلیسیرید ببینید :

محصولات مرتبط :

تمامی محصولاتی که در این کلیپ ها توسط دکتر خیراندیش، برای درمان بالا بودن کلسترول و تری گلیسیرید توصیه شده را می توانید به صورت مستقیم و با بهترین کیفیت و کاملا ارگانیک از مجموعه “ارگانیک شو” خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *