ویدیو

درمان فشار خون در طب سنتی توسط دکتر خیراندیش

درمان فشار خون در طب سنتی توسط دکتر خیراندیش

درمان فشار خون در طب سنتی - دکتر خیراندیش

ابتدا نسخه اورژانسی برای پایین آوردن فشار خون را که توسط سایر اطبا طب سنتی مورد تایید قرار گرفته اند را مورد توجه قرار دهید ، سپس نسخه دکتر خیراندیش را میتوانید ببینید .

درمان فشار خون در طب سنتی

دکتر خیراندیش در این ویدیو چه میگوید :

ما در بدن دو خلط حاکم داریم که بلغم و دم هست. این دو تا در سراسر بدن هستند ، غلبه بیشتری در بدن دارند هرگاه هر کدام از این ها حجمشون بیشتر شد، اون فشارخون پدید می‌آید. اخلاطی که در بدن می چرخند دم و بلغم و صفرا و سودا هستند.

وظیفه هر مزاج در بدن چیست ؟

وظیفه مزاج صفرا در بدن : خب صفرا مأموریتش گذر خون به مویرگ های ریز اندام انتهایی است.

وظیفه مزاج سودا در بدن : سودا ساختارهای اصلی بدن رو تامین میکنه استخوان و مفاصل رگ و پی و اینها. 

وظیفه مزاج بلغم در بدن : بلغم تا زمانی که سالم هست خون پس انداز به حساب میاد، یعنی خونی که بایستی یک مرحله دیگر هضم بشه تا جذب بدن شه.

وظیفه مزاج دم در بدن : دم از عضلات و انرژی بدن را تأمین می‌کند.

ادامه توضیحات دکتر خیراندیش در مورد درمان فشار خون در طب سنتی

حالا این دو تا دم و بلغم در عروق در حال چرخشند ، برای صفرا و سودا خداوند جای طراحی کرده است. جای صفرا کیسه صفرا و جای سودا طحاله، اما برای دم و بلغم کل بدنشون رو قرار داده. حالا اگر که حجم بلغم و دم بایستی به تناسبی به اندازه باشه. حالا اندازه که میگیم اندازه دقیق نمی تونیم بگیم اندازه افراد متفاوت سلامتیشون رو تامین میکنه.

فشار خون چگونه در بدن شکل میگیرد ؟

فرض بفرمایید اگر میزان بلغم و دم مورد نیاز تن ما بایستی مثلاً از ۱۰۰ سی‌سی مثلاً ۴۹ سی‌سی باشه ، ۴۹ سی سی دم و ۴۹ سی سی بلغم داشته باشیم . ۱سی سی صفرا ، ۱ سی سی سودا تا اینکه در حال تعادل به سر ببریم. اگر بلغم خون ما افزایش پیدا کرد از ۴۹ سی سی رفت مثلاً ۵۴ سی سی، اینجا میگیم فشارخون پدید می‌آید. این فشار خون با جهت گیری افزایش بلغم است سردی بیشتر شده است. این اسمش میشه فشار خون سرده، اگر نه تو این ۴۹ سی سی میزان دم افزایش پیدا کرد این فشار خون گرم میشه.

جهت مشاهده سایر مطالب پیرامون فشار خون و درمان کامل آن در طب سنتی میتوانید به مقاله “درمان فشار خون بالا در طب سنتی” جهت پایین آمدن فشار خون و به مقاله “درمان فشار خون پایین در طب سنتی” جهت بالا رفتن فشار خون مراجعه کنید.

فشار خون سرد چیست و راه درمان فشار خون در طب سنتی چگونه است

فشار خون سرد فشار خونی است که با خوردن سردی هاست با استرس فشار افزایش پیدا میکنه با خستگی افزایش پیدا میکنه و در بدن کسانی این فشار خون سرد وجود داره که رگشون پنهان است  و در زنان بیشتر این فشار خون شایع است چون طبع خانم ها بیشتر گرایش به بلغم است بنابراین پراکندگی فشار خون سرد در زنان بیشتر از مردان است . اگر تن مواد اصلیش به تناسب باشه میتونه کارایی خاص خودش رو داشته باشه، در طول روز اخلاط زیرساخت کارایی تن را تعیین می‌کنند .
ما اگر میزان صفرای تنمون افزایش داشته باشیم خسته نمیشیم یا دیر خسته میشیم اگر میزان صفرا کم بشه از آغاز صبح بی حالیم بی نشاط هستیم زود خسته میشیم. اخلاط گنجایش و توانایی تن را تعیین می‌کنند. برای فشار خون سرد خوراکی گرمی ها بهترینش شربت عسل با لیمو کمتر

فشار خون گرم چیست و راه درمان فشار خون در طب سنتی چگونه است

فشار خون گرم : سردیجات بیشتر بخورند مثل شربت آبلیمو،آب گریپ‌فروت، ترش مزه ها و گس مزه ها همشون مثل آب زرشک از این دست برای فشار خون گرم. برای فشار خون سرد بیشتر گرما تاثیرداره بایستی بخورند تا آرامش پیدا کند فشار خون کاهش پیدا کنه اگر سردی بخورند فشار خون افزایش پیدا میکنه.

اما نسخه اختصاصی که خوبه همه یاد بگیرند و معمولاً این اتفاق تو همه خونه ها میوفته این است یک قاشق مرباخوری بارهنگ داخل یک لیوان عرق نعنا ۱۰ دقیقه بجوشانیم و یک قاشق عسل بهش اضافه میکنیم و روزی یک لیوان بخورند این طول مدت درمان ۴۰ روز معمولاً طراحی میشه اگر سطح رفلاکس خیلی زیادتر باشد طول درمانشو همین نسخه رو ادامه میدیم بهترین شب ها میل شود و قبل غذا باشه بهتره.

توضیحات دکتر خیراندیش در مورد فشار خون را ببینید :

نظر دکتر کردافشاری را نیز میتوانید در مورد فشار خون با عنوان درمان افت فشار خون دکتر کردافشاری ببینید .

محصولات مرتبط :

تمامی محصولاتی که در این کلیپ توسط دکتر خیراندیش، برای درمان فشار خون میگوید را می توانید به صورت مستقیم و با بهترین کیفیت و کاملا ارگانیک از مجموعه 【ارگانیک شو】 خریداری کنید.

توجه : این وب سایت هیچ ارتباطی به دکتر خیراندیش ندارد و به صورت مستقل عمل میکند .

6 نظر در “درمان فشار خون در طب سنتی توسط دکتر خیراندیش

  1. زهره گفت:

    سلام شماره تماس شما چه شماره ای برا بیان مشکلات و‌بیماریها ممنون

    1. مدیر سایت گفت:

      با سلام
      با شماره های درج شده در فوتر سایت تماس بگیرید
      سالم باشید

  2. سحر گفت:

    سلام من خانم48 سالمه داروی عصاب وتیرویید میخورم فشارخونم بالاست روزی 2لیوان زنجبیل میخورم همیشه سردمه بینی خیلی خشکه خلطپشت گلو دارم خیلی گریه میکنم اصلا نمیتونم کارهاموانجام بدم اراده هیچ کاری ندارم خیلی ممنون میشم راهنماییم کنید باتشکر

    1. مدیر سایت گفت:

      با سلام
      بهتره از طریق شماره های درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید
      سالم باشید

  3. سمیه گفت:

    سلام پسرم 17سالشه و ناگهان متوجه تورم در پای چپش شدم که با سونو dvtتشخیص داده شد و داروهای ضد انعقاد خون تجویز شده.ولی الان طب سنتی بردمش لطفاً راهنمایی فرمایید

    1. مدیر سایت گفت:

      با سلام
      حتما باید از طریق پزشک حاذق پیگیری کنید و بصورت حضوری انجام بدید
      اگر محصول یا توصیه ای داشتن که مربوط به محصولات سنتی و ارگانیک باشه حتما جهت تامین این موارد در خدمت هستیم
      سالم باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *