ویدیو

درمان کرونا در خانه توسط دکتر خیراندیش

درمان کرونا در خانه

درمان کرونا در طب سنتی - دکتر خیراندیش

توضیح دکتر خیراندیش در مورد درمان کرونا قسمت اول

داروی فوری که بهش میدیم دوسین که ترکیبی از سیاه دانه عسل، یک واحد سیاه دانه ۳واحد عسل، همون شربت عسل آبلیمویی که توضیح دادیم. شامل شربت عسل که آبلیمو یا آب پرتقال یا آب نارنج قاطی میکنیم یک مقدار عسل هر ۴ ساعت یک لیوان . بیشترهم نوشید عیبی نداره . اگر در اینجا در حال درمان شرایطی پیش آمد که اندام انتهایی سرد شد گاهی اوقات این اتفاق می‌افتد که اندام انتهایی سرد میشه و ممکنه دست و پنجه ها سرد بشه ناخنا سست بشه. این اتفاق اگر بیفته شتاب درمان را افزایش می‌دهیم . به این ترتیب که حجامت گرم کتف میدیم، عسل آبلیمو مقدارش را افزایش می‌دهیم  و پشت سر هم کلی نوشیدنی هاش میکنیم آب سیب و تا توان نوشیدن داره آب سیب بهش میدیم اینجا منظورمون بادکشه .

بادکش چون ابزاری است که با سرعت میتونه بلغم موجود را تبدیل به دم بکنه از این جهت یک کمک کننده بسیار فوریه . فوری اگر کسی که اینقدر بی حاله سرفه اش شدیده ، تنگی تنفسه خیلی جدی داره ، همینطور این دو تا عملیات فوری روش انجام میشه .

یکی حجامت گرم کتف

یکی قلیون نعناع

قلیونو خودشون درست کنند، یک استکان یا شیشه نوشابه ای رو سرشو ببندن با همون میله ای که عرض کنم می نوشند، (نی) یا همون نی تبدیل کنن به قلیان که هر چه بیشتر ریه شان از گاز نعناع بشه شتاب کنترلی بیشتر خواهد شد . حجامت گرم ریه در صورتی که اختلالات تنفسی شدید باشد توصیه میشه . اینجا حجامت گرم از پشت ریه بادکش از پشت ریه گرفته میشه .  این در صورتیه که وضعیت تنفسی خیلی مختل باشه و اگرخلط خیلی شدید باشه سرفه خیلی شدید باشه . یک پیشنهادی که پیاز خورد میکنیم توشیر می‌پزیم به آرامی مقداری زردچوبه بهش اضافه میکنیم این یه مقدار عسل این سینه رو به سرعت نرم می‌کند و به تنفس مطلوب منتهی میشه

از پیاز، تره یا پیازچه نعنا پونه خانواده نعناعیان همشون استفاده به افراط می‌توانند بکنند.

به خصوص در حوزه پیاز از پیازهای قرمز کوچک استفاده بیشتری بکنند به روشهای مختلف ساده ترین روش این است که سرفه شدید رو همینطور پیاز بزنندتو عسل بخورند .

توضیح دکتر خیراندیش در مورد درمان کرونا قسمت دوم

 

درمان کرونا در طب سنتی خوراکی ها و نوشیدنی ها :شربت عسل آبلیمویی شربت عسلی هست که ۵ واحد عسل میریزیم . شیرینی اش غالب باشد ، سه واحد لیمو آب لیمو نداشتیم ، آب پرتقال نداشتیم
آب نارنج می ریزیم بعد یک واحد یک قاشق نمک قاطیش می کنیم، بهتر نمک سنگ باشه اگه نبود هم همین نمک ما هم خوبه فایده خودش رو داره . در حقیقت این شربت رو لب شور می کنیم

خوراکی این بیشتر شربت عامه و توی سوپ ها سوپ گرم قوی که تندی داشته باشه ، پیشنهاد مشخصه من این است که اگه نخود آب درست می کنند نخود اب با سبزیجات نعناع درست کنند یا اگه عرق نعنا دارند با عرق نعنا اون نخود آب درست بکنند. به جای آب عرق نعناع استفاده بکنند سبزیجات سوپ درست بکنند با شلغم هویج یا مواد دیگر از سبزیجات تند و تلخ براش استفاده بکنند  که گرمیش قالب بشه . محلول بشه لطیف بشه قابل جذب بشه ، این سوپه غذاشون ، این غذای قوی دارویی پیشنهاد من سوپ گندم هست که با عرق یونجه درست شده یه مقداری نعناع و سبزیجات تند بهش اضافه شده خوشمزه شده است . سوپی که تجربه شده است در چین
سوپی است که دارچین و تندی ها توش باشه . زنجبیل دارچین منظور گرمو خشکی توش وجود داشته باشه که همین‌ها همون ویژگی ها رو داره ، شربت مخصوص یا جوشانده مخصوصی که فوریت بیشتری اثرمیزاره ، ترکیبی است از شوید نعناع وزنیان.

این ترکیب میتونه اثر خوبی داشته باشه وقتی یک کدوم از اینها نبود هر کدام دیگر هم جاشو پر میکنه ، معنایش این نیست که حتماً بایستی ۳ تا با هم وجود داشته باشه، هرکدوم دیگه میتونه جاشو پر بکنه و عده های بیشتر هم به همان اثربخشی می‌رسند .

پرهیز از سردیها به ویژه شبانگاه ، اگر دسترسی ندارند گرمی بخورند. شب رو بالاخره سردی نخورند . سردیها که معروفه ، تمام ترشی ها تمام گس مزه ها بی مزه ها مثل آب این‌ها سردی تلقی می‌شوند لبنیات سرد شیر ماست دوغ سردی تلقی می‌شوند . کره خامه اینها سرشیر گرمی تلقی می‌شوند. اگر می‌خواهید میل کنید شب نباشه تحرک داشته باشند ورزش نرمش کششی و در معرض هوای پاک در معرض آفتاب قرار بگیرند . اونهایی که تو آپارتمان هستن خیلی لازم نیست خودشونو انبار کنند تو آپارتمان بدون آفتاب .

توضیح دکتر خیراندیش در مورد درمان کرونا قسمت سوم

مفیدترین شربت برای درمان کرونا :

یکی از راهکارهای ساده‌ای که میتونه کمک اساسی به ما بکنه برای تقویت بدن، تقویت سیستم ایمنی، افزایش سطح صفرا، مقابله با ویروس ها از جمله کرونا. این شربت عسل آبلیمو ایه. چرا تاکید می‌کنیم رو این شربت ، به خاطر اینکه هم بدنو تقویت میکنه ، هم یک ویژگی دارد که میتونه کرونا را هم کنترل کنه چرا ؟ کرونا یک سردی داره این سردی همراه با خشکی . این خشکی اینقدر زیاد هستش و گاهی برخی از کارشناسان طب سنتی را دچار این شبه میکنه که مبادا کرونا بیماری گرمه، ویروس گرمه ، نه علائم دیگری که می دهد ما را به این جمع‌بندی قطعی رسونده که سرده . منتهی خشکی شدیدی میده. این خشکی در حدی است که اختلال گوارش میده، سردی بدن میده ،سردی انتها انقدر زیاد میشه که گاهی ناخن میریزه اختلال بویایی میده اختلال شنوایی میده ، درد مفرط عضلانی میده، از این جهت ما بایستی گرمی ها را با تری مخلوط کنیم که ضمن اینکه گرمی میده ،انرژی میده، رطوبتی هم به تن تزریق بکنه، از این جهت میگیم عسل آب ، عسل گرمی میده، لاکن آب رطوبتش عسل ابی که با گرمی مخلوط شده باشد.

این میتونه درمان مطلوبی باشه حالا میخوایم نفوذ کنیم. چون سودا ایجاد کرده سودا خشکیه و این خشگی عمقی موجب اختلال بویایی، شنوایی میشه. پس یک سودازدایی بایدقاطیش بکنیم این سودا زدا که عامل نفوذ میشه می‌شود ، میشود لیمو . بله سرکه میتونیم بدیم ترشیای دیگه میتونیم بدیم ولی چون لیمو سطح سردیش یه مقدار کمتره نفوذش بیشتره با مزاج های گوناگونی سازگارتر است .

 لیمو بهتره نسبت به سرکه و گرنه سرکه انگبین داریم چرا نمی دهیم . به خاطر این شدت سردی سرکه . بنابراین اینجا عسل آب لیمویی پیشنهاد می کنیم . که خوب گفتیم شربت عسل درست کردید حالا یک پنجم لیمو بریزید توش، بعد یک مقداری نمک، نمک رو به خاطر اینکه می‌خواهیم قدرت نفوذ را افزایش بدهیم . نمک یک حالات سودا زدایی عمری هم داره نمک سود های بلغم را با سرعت پاک میکنه سوداهای از سردی آمده رو با سرعت پاک میکنه حتی ذوب میکنه . دیدید نمک رو برف می باشند برف رو ذوب میکنه

عین همین روی یخ میپاشند یخ را ذوب می کنه . همون جا سوراخ میکنه تا قسمت عمقی به همین ترتیب حتی روی سطح سودایی بزارید نمک این طوری لاغر میکنه. خیلی از بلور شده های سودایی استخوان را با نمک می شود پاک کرد. اینجا هم نمک قاطیش می‌کنیم
نمی‌خواهیم شور بشه یه مقداری نمک به اندازه ی این نمکی که وارد غذا می کنیم میشه یه شربت . خیلی ساده و مطلوب مطبوع برای گرمی سازی. حالا وقتی که درگیری شدید است هر هشت ولی در شرایط عادی نوشیدنی همراه غذای ماست ، نوشیدنی صبحو شبه یا روزی یک لیوان از این ترکیب مینوشیم .
این یک راهکار بسیار ساده برای تقویت سیستم ایمنی بدن به طور کلی و در این شرایط برای مقابله با کرونا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *