مقاله های مسائل جنسی

افزایش میل جنسی بانوان در طب سنتی

تقویت قوای جنسی بانوان

فهرست مطالب

افزایش میل جنسی خانم ها در طب سنتی

امروزه بسیاری از زنان با مشکلات مختلف جنسی در زندگی زناشویی مواجه هستند، مشکلاتی از قبیل دیر انزالی، ضعف قوای جنسی، بی میلی، ضعف تخمدان و … ریشه بسیاری از این مشکلات عدم تغذیه سالم و درست افراد می‎باشد. در این مقاله به بررسی عوامل ایجاد این مشکلات و روش‎های درمان آن ها اشاره داریم، امیدواریم با بهره گیری از تدابیر ارائه شده از رابطه جنسی خود لذت ببرید.

به این ترتیب در این شیوه درمانی برای بیماران مبتلا به یک بیماری نسخه‌ها و روش‌های درمانی متفاوتی ارائه می‌شود؛ روش‌هایی که متناسب با مزاج و طبع افراد توسط درمانگران و متخصصان طب سنتی انتخاب و برای درمان بیماری‌ها به آنها توصیه می‌شود.

نداشتن رابطه جنسی چه عواقبی دارد ؟

رابطه جنسی بعد از ازدواج علاوه بر ارضای نیاز فردی و بهبود روابط خانوادگی، اجتماعی و بقای نسل، به سلامت جسمانی، طول عمر و کیفیت زندگی کمک می کند. چنانچه رابطه جنسی پس از ازدواج به اندازه کافی وجود نداشته باشد باعث تجمع مواد (رطوبت هایی که به طور طبیعی از بدن زن و مرد خارج می شود) در داخل بدن می شود و یکسری بیماری را بوجود خواهد آورد که می‎توان به بیماری‎های سیستم ادراری، گوارشی و سیستم مغز و اعصاب اشاره کرد.

نداشتن رابطه جنسی

همچنین مشکلاتی چون سیاه رفتن چشم ها، سرگیجه، بیخوابی، بی اشتهایی، سردی بدن و خفقان رحمی از دیگر مشکلاتی است که در اثر نداشتن رابطه جنسی به اندازه، ایجاد می‎شود. چنانچه همسران در انجام رابطه جنسی افراط کنند نیز مشکلاتی چون سردی و سستی بدن، بیماری‎های عصبی، ضعف بینایی، مشکلات قلبی و گوارشی، ضعف و خشکی در کل بدن، بیماری های کلیوی و … بوجود می آید.

مزاجها و رابطه جنسی

به طور کلی افرادی که مزاج گرم به ویژه مزاج گرم و تر دارند تمایل بیشتری برای انجام رابطه جنسی دارند در حالی که افرادی که مزاج آنها سرد به ویژه سرد و خشک است نیاز کمتری به رابطه جنسی دارند. اگر دو نفر که با یکدیگر ازدواج می کنند از نظر مزاج اختلاف زیادی داشته باشند به مشکل بر می‎خورند و باید با یکسری تدابیر بین این دو زوج تعادل برقرار کرد. اگر بی میلی جنسی یا کم بودن تمایل برای رابطه جنسی، غیرطبیعی و به دلیل سوء مزاج باشد باید درمان صورت بگیرد.

چنانچه با مزاج بدنتان آشنایی ندارید میتوانید برای به مقالات : علائم مزاج بلغم، علائم مزاج صفرا، علائم مزاج سودا و علائم مزاج دم مراجعه کند.

مزاج ها چه ارتباطی به رابطه جنسی دارد ؟

افزایش میل جنسی زنان با گیاه پنـج انـگشـت

یک داروی گیاهی که در زنان باعث افزایش قوای جنسی، جلوگیری از بی میلی و سردمزاجی می‎شود، گیاه پنج انگشت است. آثار مهم این گیاه شامل آثار رفع اختلالات قاعدگی، رفع اختلالات یائسگی، مؤثر در کیست‎های رحم و تخمدان، مؤثر در فیبروم، جلوگیری از تنبلی تخمدان، مؤثر در بعضی ناباروری‎ها، مؤثر در رفع آکنه و جوش صورت خانم‎ها و انواع دیگر مشکلات زنان است که مربوط به اختلال‏های هورمونی است. چنانچه دچار بیماری تخمدان پلی کیستیک شده اید ، پیشنهاد میکنیم مقاله کاملی که در این باره در وبسایت با عنوان “درمان تخمدان پلی کیستیک در طب سنتی” منتشر شده است را بخوانید.

افزایش میل جنسی بانوان با گیاه پنج گیاه

 دارچین برای تحریک میل جنسی خانمها

150 گرم چوب دارچین،150  گرم ریزوم زنجبیل و 150 گرم هل نیم کوب شده را با هم مخلوط کنید. 3 قاشق غذاخوری سر پر از این ترکیب را در یک لیتر آب سرد ریخته و در ظرف را بگذارید و اجازه دهید بجوشد. سپس زیر شعله را خاموش کرده و بگذارید به مدت 15 دقیقه دم بکشد. صبح، ظهر و شب یک فنجان از این معجون را میل کنید. همچنین می توانید پودر دارچین را به غذاهایتان اضافه کرده و به این ترتیب از خواص آن بهره مند شوید. خوشبختانه هیچ مورد منع مصرفی برای این گیاه و ادویه وجود ندارد. البته توصیه می شود در مصرف آن نیز دچار افراط نشوید.

دارچین برای تحریک میل جنسی خانمها

فـلفـل (سبز يا قرمز)

فلفل‌سبز گياهي است كه از ميوه‌هاي آن استفاده مي‌شود. فلفل قرمز نيز همين گياه و ميوه است كه با گذشت زمان و پس از رسيدن كامل فلفل‌سبز تغيير رنگ مي‌دهد و كم‌كم قرمز مي‌شود. فلفل از ادويه‌هاي تند بسيار پرمصرف‌ دنياست كه نقش مهمي در تغذيه دارد و مخصوصاً در قسمت‌هاي شرقي جهان مورداستفاده قرار مي‌گيرد. به غير از مصرف خوراكي، داروهايي نظير شمع‌هاي طبي و پمادهايي از فلفل تهيه مي‌شود كه به عنوان ضددردهاي اسكلتي مصرف زيادي دارد.

فلفل برای افزایش اسپرم و میل جنسی

❄️ مهم‌ترين آثاري كه تاكنون در مورد فلفل مطالعه و به اثبات رسيده است شامل آثار ضددرد، رقيق‌كننده خون‌ (افرادي كه خونشان غليظ است)، ضدميكروب، ضدسرطان، آنتي‌اكسيدان، ضدنفخ و اسپاسم، ضدتب، محرك گردش خون، معرق، محرك و مقوي معده، هضم‌كننده غذا، اشتهاآور، كاهش‌دهنده چربي خون و آثار ديگر است. با توجه به طبيعت گرم قابل‌توجه، فلفل داراي اثر افزايش قواي جنسي است و جزو ادويه‌‌هاي محرك محسوب مي‌شود. مصرف فلفل درحد خوراكي بدون عارضه است و فقط ممكن است بعضي‌ها به آن حساسيت داشته باشند. مصرف بيش از اندازه فلفل ممكن است باعث التهابات غشاي مخاطي روده و معده شود. مصلح فلفل گلاب و جوانه گندم میباشد . چنانچه افراطی در مصرف این گیاه دارید ، حتما از این دو محصول دیگر برای اینکه دچار مشکل نشوید، استفاده کنید. جهت داشتن اطلاعات بیشتر به مقاله ” مزاج خوراکی‌ها ” مراجعه کنید.

کمبود اسید فولیک و تاثیر آن در رابطه جنسی بانوان

کمبود اسید فولیک (یکی از ویتامین‎های گروه B) تمایل به برقراری رابطه جنسی را کاهش می‎دهد. این نکته بویژه در میان خانم‎ها مشاهده شده است، زیرا اغلب آنها به میزان کافی ویتامین‎های گروه B را دریافت نمی‎کنند. اسید فولیک که با نام فولات یا ویتامین  B9نیز شناخته می‎شود در حبوبات بویژه عدس، سویا، غلات سبوس دار و سبزیجات سبز تیره مانند اسفناج، جعفری، کلم بروکلی، نخود فرنگی و مارچوبه یافت می‎شود. جهت خرید عدس ارگانیک و سبوس برنج ارگانیک میتوانید از وب سایت اکسیر حیات اقدام به خرید کنید.

کمبود آهن و تاثیر آن در رابطه جنسی خانم ها

یکی دیگر از مواد مغذی مهم در میل جنسی خانم‎ها، ماده معدنی آهن است. فقر آهن و کم خونی ناشی از آن، خلق و خوی زنان را به شدت تحت تأثیر قرار می‎دهد و موجب کاهش تمایلات جنسی آنها می‌شود. جگر و انواع گوشت‎ها بویژه گوشت قرمز، حبوبات، سبزیجات سبز و زرده تخم مرغ منابع غنی آهن به شمار می‌روند. میتوان از قرص آهن استفاده کرد . جهت درمان کم خونی در طب سنتی و پلاکت پایین خون توسط دکتر خیراندیش میتوانید از طریق وب سایت اکسیر حیات اقدام کنید.

✨✨✨ میل جنسی - کلیک کنید✨✨✨

✨✨✨ میل جنسی یک موهبت الهی است که مانند دیگر نعمت‌ها و غرایز طبیعی، همچون خواب و گرسنگی و تشنگی و ... نیازمند توجه و رعایت بهداشت مربوطه جهت استفاده صحیح و نیز در صورت هر گونه مشکل و بیماری نیاز به درمان دارد.✨✨✨

جهت مطالعه مقاله “افزایش میل جنسی آقایان” میتوانید از طریق وب سایت اکسیر حیات اقدام کنید. همچنین مقاله کاملی پیرامون جهت رفع مشکلات جنسی بانوان در طب سنتی نگاشته شده است که میتوانید آن را نیز مطالعه کنید . این مقاله توسط دکتر خیراندیش بیان شده است.

چه خوراکی هایی برای افزایش میل جنسی بانوان مناسب است ؟

روغن گل سنجد برای افزایش میل جنسی بانوان

روزی یک تا سه مرتبه داخل واژینال با استفاده از روغن گل سنجد چرب شود. این کار باعث می‎شود تا میل جنسی خانم‎ها بشدت افزایش یابد. روغن گل سنجد درمان کننده سرد مزاجی بانوان است، همچنین جهت تقويت توان و میل جنسي و درمان ناتواني جنسي بانوان بسیار مفید و مؤثر است.

کپسول جینسینگ جهت تقویت قوای جنسی بانوان

تقویت سیستم ایمنی، افزایش سوخت و ساز، تنظیم فشار خون، افزایش قدرت سیستم قلبی و عروقی، رفع خستگی و بیحالی، از این کپسول روزانه یک عدد میل شود. این محصول از گیاه جینسینگ تولید شده است.

عطر سنجد بسیار ویژه جهت افزایش میل جنسی بانوان

بوییدن عطر سنجد و مالیدن آن بر روی گردن، مچ دست و زیر بینی به تحریک خانم‎ها و افزایش میل جنسی آنها کمک زیادی می‌کند. عطر سنجد که از شکوفه درخت سنجد گرفته می شود، استشمام رایحه آن، باعث افزایش قدرت و میل جنسی بویژه در بانوان می شود.
بوییدن عطر سنجد نشاط آور و شاداب کننده است و فشارهای روانی را کاهش می دهد.

ژل رویال : هم بصورت خام و هم بصورت مخلوط شده با عسل کمک زیادی به افزایش میل جنسی بانوان می‏کند. جهت خرید ژل رویال میتوانید از طریق وب سایت اکسیر حیات اقدام کنید.

کپسول ثعلب مقوی نیروی جنسی بانوان

جلوگیری از انزال زودرس، کمک به رشد، تقویت کننده اعصاب، مفید جهت ناراحتیهای معده، مولد منی، مقوی نعوظ، محرک قوی، مولد خون صالح، شب ها یک عدد از این کپسول را میل کنید. این محصول ترکیبی بر پایه گیاه ثعلب می باشد و ترکیبات بسیاری جهت افزایش اثربخشی این محصول به آن اضافه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *