مقاله های مسائل جنسی

افزایش میل جنسی آقایان در طب سنتی

افزایش میل جنسی آقایان

فهرست مطالب

افزایش میل جنسی آقایان

امروزه بسیاری از مردان با مشکلات مختلف جنسی در زندگی زناشویی مواجه هستند، مشکلاتی از قبیل زود انزالی، ضعف قوای جنسی، کم توانی، بی میلی، عدم نعوظ کافی، ضعف اسپرم. ریشه بسیاری از این مشکلات عدم تغذیه سالم و درست افراد می‎باشد. در این مقاله به بررسی عوامل ایجاد این مشکلات و روش‎های درمان آن ها اشاره داریم، امیدواریم با بهره گیری از تدابیر ارائه شده از رابطه جنسی خود لذت ببرید.

به این ترتیب در این شیوه درمانی برای بیماران مبتلا به یک بیماری نسخه‌ها و روش‌های درمانی متفاوتی ارائه می‌شود؛ روش‌هایی که متناسب با مزاج و طبع افراد توسط درمانگران و متخصصان طب سنتی انتخاب و برای درمان بیماری‌ها به آنها توصیه می‌شود.

ازدواج های به وصال نرسیده

برخی از زوج های جوان بعد از ازدواج قادر به برقراری رابطه جنسی نیستند که با عنوان «ازدواج های به وصال نرسیده» مشخص می شود. این مشکل که به دلایل جسمی و روانشناختی به وجود می آید، یکی از مواردی است که افراد مبتلا به آن برای درمان و افزایش میل جنسی خود یا همسرشان به طب سنتی مراجعه می کنند.

افزایش میل جنسی آقایان

نداشتن رابطه جنسی چه عواقبی دارد ؟

رابطه جنسی بعد از ازدواج علاوه بر ارضای نیاز فردی و بهبود روابط خانوادگی، اجتماعی و بقای نسل، به سلامت جسمانی، طول عمر و کیفیت زندگی کمک می کند. چنانچه رابطه جنسی پس از ازدواج به اندازه کافی وجود نداشته باشد باعث تجمع مواد (رطوبت هایی که به طور طبیعی از بدن زن و مرد خارج می شود) در داخل بدن می شود و یکسری بیماری را بوجود خواهد آورد که می‎توان به بیماری‎های سیستم ادراری، گوارشی و سیستم مغز و اعصاب اشاره کرد.

نداشتن رابطه جنسی

همچنین مشکلاتی چون سیاه رفتن چشم ها، سرگیجه، بیخوابی، بی اشتهایی، سردی بدن و خفقان رحمی از دیگر مشکلاتی است که در اثر نداشتن رابطه جنسی به اندازه، ایجاد می‎شود. چنانچه همسران در انجام رابطه جنسی افراط کنند نیز مشکلاتی چون سردی و سستی بدن، بیماری‎های عصبی، ضعف بینایی، مشکلات قلبی و گوارشی، ضعف و خشکی در کل بدن، بیماری های کلیوی و … بوجود می آید.

مزاجها و رابطه جنسی

به طور کلی افرادی که مزاج گرم به ویژه مزاج گرم و تر دارند تمایل بیشتری برای انجام رابطه جنسی دارند در حالی که افرادی که مزاج آنها سرد به ویژه سرد و خشک است نیاز کمتری به رابطه جنسی دارند. اگر دو نفر که با یکدیگر ازدواج می کنند از نظر مزاج اختلاف زیادی داشته باشند به مشکل بر می‎خورند و باید با یکسری تدابیر بین این دو زوج تعادل برقرار کرد. اگر بی میلی جنسی یا کم بودن تمایل برای رابطه جنسی، غیرطبیعی و به دلیل سوء مزاج باشد باید درمان صورت بگیرد.

چنانچه با مزاج بدنتان آشنایی ندارید میتوانید برای به مقالات : علائم مزاج بلغم، علائم مزاج صفرا، علائم مزاج سودا و علائم مزاج دم مراجعه کند.

مزاج ها چه ارتباطی به رابطه جنسی دارد ؟

افزایش میل جنسی در آقایان با طب سنتی

⭐️ برای افزایش میل جنسی و رفع سرد مزاجی و به دنبال آن بی میلی جنسی مردان به سراغ طب سنتی خواهیم رفت و راه‎های رفع بی میلی جنسی با طب سنتی و خوراکی هایی که میل جنسی را افزایش می‎دهند را شرح خواهیم داد

 میوه ها و سبزیجات مناسب جهت افزایش میل جنسی

مصرف سبزی‎هایی چون تره، پیاز و شاهی به این دسته از افراد توصیه می‌شود. استفاده از گوشت گوسفند، زنجبیل، مربای شقاقل، شلغم، هویج زرد ایرانی (زردک)، نخود و لوبیا (به ویژه نخود) برای رفع بی میلی ناشی از سردی مزاج توصیه می‎شود. خوردن تخم مرغ عسلی به صورتی که سفیده آن کاملاً پخته و زرده به حالت نیم بند باشد نیز برای این مشکل مفید است.

روغن فندق تقویت کنندة نیروی شهوانی است. برای خرید روغن فندق میتوانید از طریق وبسایت اقدام کنید.

مارچوبه، گیاه خوشمزه سرشار از ویتامین هایی است که نقش کلیدی در ساخت هورمون‎ها دارند.

موز، میوه شامل آنزیمی برای تقویت میل جنسی در مردان است علاوه بر این درد مفاصل را نیز کاهش می‎دهد.

انجیر میوه دلپذیر بدلیل برخورداری از مقادیر بالای اسیدهای آمینه  میل جنسی شما را شعله ور می‎کند. مملو از اسیدهای آمینه است. در طب سنتی از این ماده بعنوان تقویت کننده قوای جنسی نام برده شده است.

کرفس باعث آزاد شدن هورمونی در عرق و بوی بدن مردان می‎شود که زنان را به خود جذب می‎کند .اسفناج و سایر سبزیجات سبز برگ به خصوص بروکلی برای افزایش و قوای میل جنسی مؤثر هستند.

سیر: بوی بد سیر را می‌توانید با خوردن سیب از بین ببرید اما هرگز از خوردن آن صرف نظر نکنید چرا که سیر با افزایش جریان خون در اندام‎های جنسی موجب تقویت قوای جنسی شما می‌شود.

صدف حاوی روی بسیار بالا برای تولید تستسترون در مردان است .

فلفل برای افزایش اسپرم و میل جنسی آقایان

فلفل سبز گیاهی است که از میوه‎های آن استفاده می‎شود. فلفل قرمز نیز همین گیاه و میوه است که با گذشت زمان و پس از رسیدن کامل فلفل سبز تغییر رنگ می‎دهد و کم کم قرمز می‎شود. فلفل از ادویه‎های تند بسیار پرمصرف دنیاست که نقش مهمی در تغذیه دارد و مخصوصاً در قسمت‎های شرقی جهان مورد استفاده قرار می‎گیرد. به غیر از مصرف خوراکی، داروهایی نظیر شمع‌های طبی و پمادهایی از فلفل تهیه می‌شود که بعنوان ضددردهای اسکلتی مصرف زیادی دارد. یافته‎های محققان حاکی از تأثیر فلفل در تقویت مردان و افزایش میل جنسی آنها است.

فلفل برای افزایش اسپرم و میل جنسی

زنجبیل برای افزایش میل جنسی آقایان

زنجبیل یا زنجفيل طبيعت گرمي دارد و مزه آن تند و سوزاننده است و داراي رايحه‌اي قوي و خوش‌ بوست. زنجفيل از قديم به‌خصوص در نواحي شرقي دنيا به وفور بعنوان معطركننده غذاها، داروها و بعنوان يك گياه دارويي مهم استفاده مي‌شده و امروزه يكي از پرمصرف‌ترين گياهان دارويي و غذايي است. آثار مهم زنجفيل شامل خاصيت ضدتهوع و استفراغ قوي، ضداكسيدان و ضدسرطان، كاهش‌دهنده چسبندگي پلاكت‌ها (رقيق‌كردن خون)، هضم‌كننده، محرك و مغذي معده، ضدميكروب، كاهش‌دهنده كلسترول، معرق، صفراآور و چند اثر مهم ديگر است. (چنانچه دچار چربی خون شده اید میتوانید آن را با نسخه دکتر خیراندیش در خانه درمان کنید . برای این موضوع به مقاله “درمان چربی خون و تری گلیسیرید در طب سنتی ” مراجعه کنید )
يكي از آثار زنجفيل، افزايش قواي جنسي است. مصرف زنجفيل، تا روزي 3 گرم بلامانع است كه مي‌توان آن را در 2 يا 3 نوبت استفاده كرد. مصرف بيش از حد زنجفيل باعث تحريك مخاط‌ها مي‌شود و ممكن است به روده و معده آسيب برساند. افرادي كه داروهاي قلبي و ضدانعقاد خون مصرف مي‌كنند بايد با احتياط از زنجفيل استفاده كنند.

زنجفیل برای افزایش میل جنسی آقایان

جینسینگ قرمز برای رفع اختلالات زود انزالی

اگر از مشکل زودانزالی و اختلالات جنسی رنج می‌برید به جینسنگ قرمز اعتماد کنید. جینسینگ قرمز روی سیستم عصبی مرکزی و همچنین روی بافت‌های جنسی آقایان تأثیر می‌گذارد. از طرف دیگر این گیاه تقویت کننده است و خستگی، کسالت و بی‌میلی جنسی را از بین می‌برد.

روش استفاده از جینسینگ

۲۰ گرم ریشه‌ جینسینگ قرمز، 30 گرم چوب دارچین و 20 گرم هل نیم کوب شده را با هم مخلوط کرده و در یک لیتر آب سرد بریزید. در ظرف را بگذارید و اجازه دهید بجوشد. سپس زیر شعله را خاموش کرده و بگذارید به مدت 15 دقیقه دم بکشد. روزانه یک تا دو فنجان کوچک از این دمنوش را میل کنید. مدت زمان استفاده از آن حداکثر 3 ماه خواهد بود. توجه داشته باشید که اگر داروهای ضد انعقاد خون مصرف می‌کنید از مصرف جینسینگ بپرهیزید.

جینسینگ برای افزایش قدرت جنسی و نعوظ و دیرانزالی آقایان

انار: محرک جنسی صد در صد طبیعی

انار یکی از آن میوه‌های بالابرنده‌ میل و لذت جنسی است، مصرف انار با اختلالات زودانزالی و مشکلات جنسی مقابله می‌کند.

روش استفاده از انار برای افزایش میل جنسی

۵۰ گرم پوست و ریشه‌ی درخت انار را در نیم لیتر آب به مدت 24 ساعت بخیسانید. سپس آنرا روی حرارت گذاشته و بجوشانید تا جایی که آب آن نصف شود. به مدت یک هفته یک لیوان صبح و یک لیوان شب از این محلول نوش جان کنید. البته نوشیدن آب انار طبیعی نیز می‌تواند شما را از شر مشکلات جنسی و زودانزالی خلاص کند.

انار چه نقشی در افزایش میل جنسی دارد

معرفی محصولاتی که میتواند برای افزایش میل جنسی آقایان بسیار مفید باشد. تمام این محصولات به صورت کاملا سالم و بدون مواد افزودنی و نگهدارنده تولید شده اند.

جهت مطالعه مقاله “افزایش میل جنسی بانوان” میتوانید از طریق وب سایت اکسیر حیات اقدام کنید. همچنین مقاله کاملی پیرامون جهت رفع مشکلات جنسی بانوان در طب سنتی نگاشته شده است که میتوانید آن را نیز مطالعه کنید . این مقاله توسط دکتر خیراندیش بیان شده است.

کپسول جینسینگ جهت تقویت قوای جنسی

تقویت سیستم ایمنی، افزایش سوخت و ساز، تنظیم فشار خون، افزایش قدرت سیستم قلبی و عروقی، رفع خستگی و بیحالی، از این کپسول روزانه یک عدد میل شود. این محصول از گیاه جینسینگ تولید شده است.

کپسول ثعلب مقوی نیروی جنسی

جلوگیری از انزال زودرس، کمک به رشد، تقویت کننده اعصاب، مفید جهت ناراحتیهای معده، مولد منی، مقوی نعوظ، محرک قوی، مولد خون صالح، شب ها یک عدد از این کپسول را میل کنید. این محصول ترکیبی بر پایه گیاه ثعلب می باشد و ترکیبات بسیاری جهت افزایش اثربخشی این محصول به آن اضافه شده است.

سلاجیت رفع زود انزالی و افزایش میل آقایان

محصول کوه‌ هیمالیا و نپال در درمان این عارضه بسیار موثر بوده است. از خواص این محصول میتوان به : نعوظ آور، افزایش میل جنسی، تقویت کلیه و مثانه، نافع پوکی استخوان، کم خونی، محرک تستسرون و … اشاره کرد. البته میتوانید سلاجیت را پس از رابطه جنسی جهت بازگرداندن نشاط و انرژی از دست رفته مصرف کنید . برای این امر یک لیوان آب عسل ولرم بهمراه یک گرم سلاجیت میل نمایید.

طریقه مصرف سلاجیت: هرشب یک نخود سلاجیت را در یک لیوان شیر ولرم ریخته هم بزنید و میل نمایید.

معجون لبوب کبیر

ترکیبات این محصول عبارتند از : مغز گردو، مغز بادام، مغز فندق، مغز پسته، زردک، تخم بالنگو و … که همین مغزهای گرم باعث تقویت عمومی بدن و قوای جنسی، افزایش منی و ازدیاد شهوت و تحریک اسپرم میشود. طریقه مصرف این محصول روزانه یک قاشق مرباخوری میباشد. بهتر است رقیق شده در آب یا با عرقیات مطابق مزاج میل شود.

ژل رویال ویژه ترین محصول جهت افزایش میل جنسی

ژل رویال ماده شیری رنگی است که فقط ملکه زنبور ها یا زنبور سلطنتی از آن بعنوان غذا استفاده می کند، بسیار گران، کمیاب و مفید است. از ویژگی های این محصول بی نظیر میتوان به : کمک در درمان نازایی، تقویت کننده بسیار زیاد قوای جنسی، مفید جهت درمان دیابت، کمک به درمان بیمار‌ی‌های قلبی و  عروقی، مفید جهت کم‌خونی، تقویت و نیروزایی در بهبود زخم‌های داخلی و خارجی اشاره کرد. طریقه مصرف ژل رویال اینگونه است که بصورت خام یا مخلوط شده با 20 برابر عسل روزانه یک قاشق مرباخوری میل شود.

شیره خرنوب جهت درمان و افزایش میل جنسی

خرنوب گیاه بومی ترکیه می باشد و عموما در این کشور فرآوری های مختلفی از این میوه تولید می شوند که شیره تغلیظ شده آن یکی از پرکاربردترین محصولات این میوه پرخاصیت می باشد. انرژي زا، منبع غني كلسيم، پتاسيم، سديم، اسيد گاليك و ويتامين‎هاي A، B، E، C ميباشد.

كلسيم موجود در خرنوب سه برابر كلسيم شير است، مفيد براي پوكي استخوان و مقوي قلب و مقوی قوای جنسی. طریقه مصرف این محصول : صبح و شب دو قاشق غذاخوری در یک لیوان آب حل و میل شود .

 گرده گل

سرشار از پروتئین، کربوهیدرات، مواد معدنی و ویتامین، در مقایسه با گوشت بدون چربی دارای 5 تا 6 برابر اسید آمینه است، تقویت عمومی بدن و قوای جنسی، تقویت سیستم ایمنی و عصبی بدن، کاهش استرس، تأثیرات ضد پیری، افزایش قوا و استحکام بدن، حاوی ویتامین ب کمپلکس، تأثیرگذاری بر غده هیپوتالاموس و کنترل وزن مقداری گرده گل را در آب عسل ریخته هم بزنید و میل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *