مقاله های مسائل جنسی

هر آنچه باید در مورد روغن خراطین و زالو بدانیم

خواص، فواید و مضرات روغن خراطین و زالو
فهرست مطالب

روغن خراطین

روغن خراطین، روغن پایه ای است که ماده موثره آن، کرم خاکی Eisenia Fetida، بومی هند است.
“الانتئین” موجود در بدن این کرم که قابلیت تغییر اندازه و افزایش طول را به کرم می دهد، در روغن حاصل از آن وجود دارد و باعث افزایش در حجم و سایز اعضای بدن انسان نیز می گردد.
روغن خراطین باکیفیت، حاوی حدود ۹۶درصد از الانتئین حاصل از عصاره کرم خشک شده خراطین است.به علاوه مواد کلاژن ساز، پروتیین، امگا۳۶۹، گلیس، ویتامین E،سایر ترکیبات تشکیل دهنده فرمول شگفت انگیز این روغن می باشند.
همچنین وجود اسیدهای آمینه فراوان در روغن خراطین، به ساخت پروتئین کمک می کند.

کرم خراطین
کرم خراطین

روغن زالو

روغن زالو، محصولی است که از پودر زالوی خشک شده تهیه می شود. روغن زالو پس از جذب پوستی، باعث از بین رفتن سلول های مرده و تسریع در جایگزینی سلول های جدید می شود. خواص عمومی روغن زالو، مشابه و مکمل روغن خراطین است.ترکیب این دو محصول میزان اثربخشی آنها را مضاعف کرده و تاثیرات شگفت انگیزی به همراه دارد.

روغن زالو
زالو

خواص روغن خراطین زالو

در طب سنتی از روغن خراطین زالو برای بزرگ نمودن اندام ها استفاده می شود. این محصول راه حل قدیمی و ارگانیک برای دستیابی به افزایش سایز موضعی است.
ساز و کار عمده این روغن، با افزایش گردش خون موضعی تا حدود ۱/۷۵ برابر، خون رسانی و تغذیه اندام و افزایش حجم را به دنبال دارد.

اگر دچار انزال زود رس هستید، میتوانید با تمرین و تقویت ماهیچه های لگن، به ارگاسم با مدت دلخواه برسید. یکی از راه های جلوگیری از انزال زودرس ، تقویت ماهیچه PC برای جلوگیری از انزال زود رس میباشد. البته اگر از کمبود انرژی و یا کمبود قوای جنسی نیز رنج میبرید توصیه میکنیم از گیاه معجزه آسای جینسینگ استفاده کنید و اگر اطلاعاتی در زمینه این گیاه ندارید میتوانید مقاله “جینسینگ و خواص آن” را مطالعه کنید .

کاربرد روغن خراطین و زالو

افزایش اندام بدن با روغن خراطین

افزایش حجم و اندازه اعضای بدن

محبوبیت عمده این روغن به دلیل تاثیر شگفت انگیز آن در افزایش حجم لب، گونه، سینه، باسن و …. در خانم ها و آقایان است.

رفع گودی زیر چشم با روغن خراطین

رفع گودی زیر چشم

روغن خراطین زالو، به دلیل وجود کلاژن در ترکیباتش، علاوه بر حجیم نمودن، در رفع چین و چروک نیز موثر است.در تولید کزم های ضدچروک از ترکیبات خراطین برای دستیابی به نتیجه مطلوب استفاده می کنند.

افزایش حجم در بدن ورزشکاران با روغن خراطین و روغن زالو

افزایش حجم در بدن ورزشکاران

در کنار رژیم غذایی سالم و سرشار از فیبر و پروتئین و برنامه ورزشی منظم، استفاده مداوم و درست از روغن خراطین زالو می تواند، در حجم گیری و ایجاد فرم مطلوب اندام ها در ورزشکاران و بدنسازان موثر واقع شود.

فرم دهی بدن با روغن خراطین و زالو

فرم دهی بدن

شل شدن و افتادگی اندام ها با افزایش سن، عارضه ای است که خانم ها و آقایان با آن مواجه می شوند. روغن خراطین زالو به شرط داشتن کیفیت و مداومت استفاده می‌تواند در کنار اصلاح سبک زندگی، این روند را کند نماید.

افزایش طول آلت جنسی آقایان با روغن خراطین و روغن زالو

افزایش طول آلت جنسی آقایان

کیفیت رابطه جنسی ارتباط مستقیمی با طول آلت جنسی مردانه دارد و برخی افراد خواهان افزایش طول و قطر آلت هستند. استفاده از روغن ارگانیک روشی بی خطر، کم هزینه و اثرگذار است که در دوره استفاده حداقل دو ماهه دستیابی به افزایش سایز را ممکن می سازد

تقویت و افزایش حجم موها با روغن خراطین و روغن زالو

تقویت و افزایش حجم موها

افزایش گردش خون موضعی، راز تاثیرگذاری این روغن است.ماساژ روغن خراطین زالو در کف سر، به مدت حدود ۱۵ دقیقه، در طول یک ماه، سبب تغذیه فولیکول های مو، از طریق خون رسانی بیشتر شده و در تقویت و رشد مو موثر می باشد.

درمان لکه جای جوش و آکنه با روغن خراطین و روغن زالو

درمان لکه جای جوش و آکنه

وجود طیف وسیعی از اسیدهای آمینه در روغن خراطین زالو، ملانین پوست را همرنگ سازی می کند، در نتیجه لک های پوستی به هماهنگ ترین حالت ممکن با پوست رسیده و به مرور زمان کم رنگ شده و از بین می روند‌

رفع ترک های پوستی با روغن خراطین و روغن زالو

رفع ترک های پوستی

ترک های پوستی در ناحیه شکم و پهلوها پس از تغییرات وزن یا زایمان ظاهر می شوند.برای خلاصی از این ترک ها، روزانه ۱۵ دقیقه، روغن خراطین زالو را بر روی پوست ماساژ دهید.بسته به عمق ترک و نوع پوست، دوره درمان را از یک تا سه ماه ادامه دهید.

از بین بردن خط لبخند، اخم و پیشانی با روغن خراطین و روغن زالو

از بین بردن خط لبخند، اخم و پیشانی

روغن خراطین زالو، عملکردی شبیه بوتاکس دارد.از طریق حجم دهی، قسمتهای فرورفته، چین و چروک ها، خطوط اخم،لبخند،پیشانی و پاکلاغی را پر می کند.

نحوه تشخیص روغن خراطین زالو اصل

  1. روغن خراطین زالو، بوی تندی دارد که حاصل از کرم خراطین است.
  2. روغن های بکار رفته در تهیه این محصول، باعث تغییر رنگ محصول نهایی از تیره به روشن نمی شوند، بنابراین، روغن اصل، اگرچه کاملا سیاه نیست اما تیره است و مطلقا روشن و شفاف نیست.

درنهایت، تشخیص اصل یا تقلبی بودن روغن های ترکیبی، نیاز به تبحر دارد.بهترین راه، تهیه روغن از فروشگاه های معتبر است.

عوارض روغن خراطین زالو

این روغن صرفا جهت استعمال خارجی است.در صورت مصرف در نواحی حساس بدن، که پوست نازک دارند، مثل دور چشم یا گوشه های لب، ممکن است موجب ایجاد حساسیت پوستی شود.
از آنجایی که حجم دهی لب نیز از موارد مصرف این محصول است، سعی کنید با گوشه لب ها و یا دهان، تماس پیدا نکند و در صورت وقوع،‌سریعا شست و شو دهید.
در حالت کلی، عارضه خاصی از سوی مصرف کنندگان این محصول گزارش نشده است. آنچه تحت عنوان نارضایتی اذعان می شود، مربوط به روغن های غیراصل و تقلبی، نحوه نادرست ماساژ ، کامل نکردن دوره مصرف و عارضه های ثانویه این اشتباهات است.
استفاده از روغن ناخالص و تصفیه نشده، ممکن است سبب ایجاد خارش و یا جوش های پوستی گردد. روغن پایه مورد استفاده برای تهیه محصول نیز، گاه می تواند بر این حساسیت های پوستی بیفزاید.
تهیه محصول از مراکز معتبر و فروشگاه های دارای مجوز، در زمینه طب سنتی که مشاوره های لازم در مورد طبع شناسی و اصلاح گرهای درمانی را ارائه می‌کنند، آسودگی خاطر در مصرف روغن خراطین زالو و بهره مندی از ویژگی های این محصول ارگانیک تضمین می کند.

طریقه مصرف روغن رشد ماهیچه: مقداری از روغن را روی موضع مالیده و تکرار نموده تا کاملاً جذب شود، ابتدا با پارچه یا شیر نیم گرم موضع را بمالید تا کاملاً سرخ گردد.مداومت به آن بهمراه بادکش و ماساژ نتیجه بهتری را حاصل می کند.

طریقه مصرف روغن رشد ماهیچه برای افزایش سایز آلت تناسلی آقایان:

۳-۱ : ابتدا باید آن قسمت از محل مورد نظر را با آب و صابون به خوبی بشورید تا منفذهای پوست باز شود و کاملا تمیز شود . بعد شستن پوست ، به آرامی و به مدت ۱۰ دقیقه شروع به ماساژ عضو مورد نظر کنید به حدی رنگ پوست به قرمزی برسد .
۳-۲ : حال چند قطره از روغن خراطین را برروی قسمت های مورد نظر بریزید و شروع به ماساژ آرام کنید تا روغن کاملا جذب پوست شود ، زمان ماساژ حداقل ۵ و حداکثر ۱۰ دقیقه باشد و روزی دو بار انجام شود. آلت را از سمت بدن به سمت ختنه‌گاه (مانند دوشیدن شیر از پستان گاو) با دست راست و بلافاصله با دست چپ به سمت جلو ماساژ دهید. قبل از رسیدن دست به ختنه گاه دست بعدی را بگذارید. حرکات دست فقط رو به جلو می باشد و برگشت ندارد.

لازم است بدانید

بعد از انجام دادن یکی از مراحل بالا یک پارچه تمیز را با آب سرد خنک کرده و بر روی قسمت هایی که ماساژ داده اید بگذارید تا روغنه جذب شده زیر پوست تثبیت شود . چون روغن کرم خاکی طبع گرم و تری دارد برای کسانی که طبعی گرم دارند ممکن است باعث زدن جوش شود (مثل زمانی که این افراد خرما میخورند و صورتشان جوش میزند) که در آن صورت یا کمتر استفاده کنند و یا هم زمان از عرقیات گیاهی مثل شاهتره و یا کاسنی و یا ماسک پوره یا ورق سیب ، خیار ، سیب زمینی مصرف کنند تا باعث جوش نشود.

یک نظر در “هر آنچه باید در مورد روغن خراطین و زالو بدانیم

  1. Mahin Zarkam گفت:

    بسیار عالی ومفید سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *